Olemme koonneet tänne valmiiksi usein kysyttyjä kysymyksiä ja valmiita vastauksia mm. tuotteiden posti- ja käsittelymaksuista.

  • Mikä on illicostore?

    Selaamasi kauppa on osa illicostore verkkokauppa- ja tuotepalvelua. Suosikkibrändisi on tehnyt sopimuksen Illico Store Oy:n kanssa tuotemalliston rakentamisesta, verkkokaupasta ja sen ylläpidosta. Illico Store toimittaa tuotteet yhteistyökumppaninsa puolesta ja hoitaa kaikki siihen liittyvät seikat. Lisätietoa Illico Store Oy:stä löydät www.illico.fi.

  • Lisätäänkö tuotteiden hintaan posti- tai käsittelymaksuja?

    Tilaukseen lisätään käsittely- ja toimitusmaksu 7,50 jos tuotteen esittelysivulla ei erikseen näin mainita. Poikkeuksen toimitusmaksuun luo e-tuotteet joiden toimitus on ilmainen, noutopaikasta itse noudettavat tuotteet joiden maksu on ilmainen, varovaisuutta vaativat pakkaukset tai muodoltaan erikoiset pakkaukset. Tilauksen yhteydessä aina ilmoitetaan poikkeavastai toimitusmaksusta. Käsittelymaksu on kiinteä, riippumatta tilatusta tuotteesta tai tilattujen tuotteiden määrästä. Hinta sisältää käsittely- ja toimituskulut Suomeen.

  • Mikä on noudetaan tapahtumasta toimitus?

    Joidenkin asiakkaiden osalta on sovittu että tuotteet on mahdollista noutaa esimerkiksi ottelutapahtumasta. Saat tilausvahvistuksessa viestin seuraavasta mahdollisesta noudosta esimerkiksi suosikkiseurasi ottelusta.

  • Haluan peruuttaa tilaukseni / palauttaa tuotteita, miten toimin?

    Mikäli olet jo tilannut, mutta tuotetta ei ole vielä toimitettu, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme info@illicofi. Mikäli haluat palauttaa jo vastaanottamasi tuotteen, tarkista palautusoikeutesi ja -ohjeet ennen yhteydenottoa kohdasta "tilausehdot" tai tilauksen yhteydessä toimitetusta tilausvahvistuksesta.

  • Onko luottokortilla maksaminen turvallista?

    Kortilla maksaminen on turvallista, koska kaikki maksuyhteydet on salattu ulkopuolisilta.

  • Kuinka nopeasti tuotteet toimitetaan?

    Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti SmartPostiin tai postiin (isot paketit pitää noutaa postista) parissa päivässä. Varastossa olevat valmiit tuotteet, jotka tilaat kaupastamme, lähetetään postissa sinulle muutaman arkipäivän kuluessa! Jos tuotetta ei ole varastossa tai kyseessä on räätälöitävä tuote tai jos toimitusaika on muusta syystä pidempi, ilmoitetaan asiasta aina kyseisen tuotteen esittelysivulla.

  • Mikä on tuotteiden palautusoikeus?

    Kaikilla tuotteilla on 30 päivän palautusoikeus. Erikseen asiakkaalle räätälöidyissä tuotteissa ainoastaan vaihto-oikeus. Näiden tuotteiden osalta asiasta ilmoitetaan aina kyseisen tuotteen esittelysivulla. Tarkista palautusehdot kohdasta "tilausehdot". Ehdot ja ohjeet palautuksiin löytyvät myös tilausvahvistuksesta, jonka saat tilatessasi sähköpostitse tilausvahvistuksessa.

  • Toimitetaanko tuotteita ulkomaille?

    Toimitamme tuotteita toistaiseksi ainoastaan Suomeen. Voimme toimittaa ulkomaille asiakkaan toiveesta. Toimitus EU alueelle onnistuu vuoden 2018 loppupuolella. Toimitusta ulkomaille poikkeustapauksissa voit tiedustella info@illico.fi

  • Mitä ennakkotilaaminen tarkoittaa, maksaako se jotain, velvoittaako se ostamaan?

    Osa tuotteistamme on vasta matkalla varastoomme tai ne ovat räätälöitävänä, joten niiden toimitusaika on luonnollisesti muita tuotteita pidempi. Tulossa olevia tuotteita on jo esillä verkkokaupassa, ja voit tehdä ns. ennakkotilauksen näihin tuotteisiin. Kun tuote saapuu varastoomme, saat meiltä ilmoituksen sähköpostiisi, ja voit tehdä ostoksesi kaupasta heti. Kun tilaat ennakkoon, saat ensimmäisenä tiedon tuotteen rantautumisesta meille!  Ennakkotilauksella varmistat, että saat tuotteen kotiisi ensimmäisten joukossa.

  • Millainen takuu tuotteilla on?

    Kaikilla tuotteillamme on vähintään vuoden takuu. Mikäli takuu on tätä pidempi, on pidempi takuuaika ilmoitettu tuotetiedoissa. Mahdollinen takuu on ilmoitettu tuotteen esittelysivulla. Mikäli tuotteessa on valmistusvirhe tms. ota yhteys asiakaspalveluun info@illico.fi saadaksesi palautusohjeet.

  • Jos tuote on mennyt rikki kuljetuksessa, joudunko maksamaan palautuksen postikulut?

    Illicostore vastaa kuljetuksessa rikki menneen tuotteen palautuksesta aiheutuvista kustannuksista kun noudatat tilausvahvistuksessa annettuja ohjeita palautuksessa.

  • Haluaisin kauppaan myyntiin tuotteen, josta olen kiinnostunut?

    Tuotteiden grafiikoita ja muita customointeja voimme muuttaa todella nopeasti. Uusien tuotteiden lisääminen kauppaan joskus sujuu nopeasti mutta joskus esimerkiksi jonkin brandin saaminen kauppaan ei onnistu. Lähetä ehdotukset uusista tuotteista tai mistä tahansa brändistä info@illico.fi. Selvitämme asian asap.

  • Haluan tilata suuren erän tiettyjä tuotteita, onnistuuko?

    Kyllä onnistuu! Kun tilaat suuren määrän tuotteita, varaudu kuitenkin pidempään toimitusaikaan. Kun tilaat tuotteita niin paljon, että tuotteet loppuvat varastostamme ja normaali toimitusaikamme näin ollen ylittyy, olemme Sinuun yhteydessä viimeistään tilaustasi seuraavana arkipäivänä. Erityisen suurissa tilauksissa ole suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme 0405187367 tai janne.illikainen@illico.fi.